söndag 24 maj 2015

2015

Hej hej ! 

Längesedan jag var här... 

Kör en ny uppdatering igen.

Vad har hänt under 2014- nutid ?

Jo vi kör den här återblicken i punktform (jag ÄLSKAR punktlistor!)


  • cyklat och klarat diverse motionslopp och delmål i mitt liv inom cykling.
  • skaffat sambo - träffades via jobb och flyttade ihop nästan direkt (aldrig varit så lycklig som jag är nu!)
  • Pissen sprang iväg sommaren -14 :(
  • flyttade till min egna lägenhet. STOR TJEJ !
  • flyttade upp en våning i hyreshuset med min man
  • var på äventyr med vänner, cruising osv osv...
  • fick servis jobb på Nabben's Krog (är kvar där en sommar till iaf)
  • förlorade en älskvärd vän för snart 1 år sen
  • skaffade en katt, tog hand om en bortsprungen katt också.
  • förlorade en katt (blev påkörd)
  • förlorade min hamster..
  • förlora min "extra farfar" dvs min farfarsbror !
  • firade jul i fjällen.
  • var en långhelg i Kläppen.
  • cykelhelg i Värmland !
  • börjat med MLM företag och ÄLSKAR det verkligen!! LR FOR LIFE 

Här är ett litet urval av vad jag hittat på det senaste året ! 
Hoppas jag på ett lika otroligt grymt år igen och mååånga år med min man